6614 0914 mail@danartist.dk

Ofte stillede spørgsmål

Hvad tid spiller revyen?

Med undtagelse af udvalgte datoer se “Billetter & Spilledage” begynder revyen kl. 20.00. Revy-platte serveres 1½ time før revyen begynder.

Hvor kan jeg købe billetter?

Via Rottefældens hjemmeside, www.rottefaelden-billet.dk eller på et af vores billetsalgssteder. De kan ses under “Billetsalgssteder“.

Hvis jeg køber billetter via hjemmesiden, hvordan får jeg så billetterne?

Når du har valgt dine billetter og indtastet dine kreditkort oplysninger (Dankort/VisaDankort/MobilePay), får du billetterne tilsendt i en mail med kvitteringen. Lige til at printe ud. .

Jeg har ikke Dankort/VisaDankort. Hvordan køber jeg billetter?

Henvend dig til os på telefon 66 14 09 14, så finder vi ud af det. Billetterne kan vi sende pr. brevpost, og betaling kan klares med bankoverførsel. Ellers kan du gå ind til et af vores billetsalgssteder. Du kan også betale med MobilePay her http://www.rottefaelden-billet.dk/

Jeg har ingen printer. Hvordan får jeg mine billetter?

Du modtager dine billeter pr. email, så du kan bare vise dine billetter på din smart phone.

Hvis jeg har købt billetter via hjemmesiden, men ikke har modtaget en mail med mine billetter, hvad gør jeg så?

Tjek først om mailen er røget i “Uønsket post”-mappen, eller i “Spam”-filteret. Hvis den ikke er der, så kontakt os på telefon 66 14 09 14, så løser vi problemet.

Jeg har købt billetter til Rottefælden, men kan ikke komme. Kan jeg bytte/refundere mine billetter?

Nej, vi bytter og refunderer ikke solgte billetter. Vi vil gerne forsøge at videresælge dem via vores billetsalgssteder, men vi kan ikke garantere et salg. Henvend dig til os på telefon 66 14 09 14, så aftaler vi nærmere.

Hvis jeg ikke fik købt revy-platte, da jeg købte mine billetter, kan jeg så gøre det bagefter?

Ja, du skal bare kontakte os i Danartist på telefon 66 14 09 14, så sørger vi for tilkøbet.

Du vil også modtage en mail fra os 14 dage før dit besøg i revyen, hvor du via et link kan tilkøbe revy-platter.

Kan jeg forudbestille drikkevarer?

Du vil 14 dage inden dit besøg i Rottefælden modtage en mail fra os med et link til forudbestilling af dine drikkevarer.

Du er  selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på telefon 66 14 09 14.

Er der elevator i Rottefælden?

Ja

Er der P-pladser til handicappede?

Ja, foran hovedindgangen er der reserveret plads til handicapparkering, indkørsel via Ørkildsgade.

Jeg sidder i kørestol. Er der specielle pladser til kørestolsbrugere?

Vi anbefaler bord 30 til kørestolsbrugere. Man kan her på hjemmesiden se en oversigt over vores sal under “Bordplan”.

Hvor kan jeg parkere?

Du kan køre ind til Rottefælden fra både Ørkildsgade og Tvedvej. Parkering foregår oppe ved Rottefælden, eller ved siden af vejen. Kom gerne i god tid, da der godt kan blive lidt trangt.

Jeg har fødevareallergi, men vil gerne spise i Rottefælden. Kan revy-platten justeres?

Vi tager selvfølgelig hensyn, så vidt det er praktisk muligt. Kontakt os på telefon 66 14 09 14 i forbindelse med dit billetkøb, så aftaler vi nærmere.

Vi er en stor gruppe, der gerne vil sidde sammen. Kan det lade sig gøre?

Gæsterne i Rottefælden sidder ved små runde borde med plads til 4. Vi vil så vidt muligt sørge for, at I kan få borde ved siden af hinanden, men vi kan ikke rykke borde sammen pga brandsikkerhed.

Kan jeg betale via Mobilepay?

Du kan købe dine billetter med MobilePay her http://www.rottefaelden-billet.dk/